چاپ كتاب نوآوران سينا
چاپ كتاب
۲۱ اصل روانشناسي فروش
 تير, ۱۳۹۷  بدون نظر  وبلاگ  

اصولي كه در روانشناسي فروش بكار ميرود اصولي است كه براي فروش همه

چيز ازجمله فروش كتاب بكار ميرود از شما دعوت ميكنم اين اصول را بياموزد

و در فروش كتابتان از اين اصول استفاده كنيد.

۲۱ اصل روانشناسي فروش كتاب 

روانشناسي فروش

ما به شما مشاوره مي دهيم تا بتوانيد كتابهاي  چاپي خودتان را به بهترين شيوه ممكن به فروش برسانيد۲۱ اصل روانشناسي فروش

آيا مي دانيد كتاب شما مي تواند در چه فروشگاههاي آنلاين و آفلايني به فروش برسد.

آيا مي دانيد در نوشتن كتاب خودتان چه نكاتي را رعايت كنيد تا بتوانيد بهترين فروش و بازار را برايش ايجاد كنيد

آيا از مراحل آماده سازي كتاب اطلاع داريد ؟

۲۱ اصل روانشناسي فروش كه در فروش كتاب هم بكار ميرود.

آيا با مراحل ثبت كتاب در كتابخانه ملي فيپا و شابك آشنا هستيد و مراحل انجام مجوز ارشاد  اعلام وصول كتاب را آگاهي داريد

مهمترين شركتهاي پخش كتاب چه شركتهايي هستند چگونه و با چه شرايطي شما مي توانيد با اين شركتها وارد مذاكره و كار شويد

اقتصاد مشاوران كتاب چگونه وضعيت نشر كتاب را بررسي مي كنند

با روانشناسي مشاوره چگونه مي توان فروش مناسبي براي كتابهايتان ايجاد كنيد

21 اصل روانشناسي فروش
۲۱ اصل روانشناسي فروش

۲۱ اصل  روانشناسي فروش:

اصل ۱: دو دليل اينكه مردم چيزي را مي خريند يكي براي سود بردن مي باشد و دوم براي اينكه ضرري متحمل نشوند.

اصل ۲: مردم در خريد خودشان بصورت احساسي خريد مي كنند و دنبال اين هستند تا بصورت منطقي تصميم خود را توجيه كنند.

اصل ۳: براي خريدار مهم نيست كه كالاي شما چه چيزي است و چطوري عمل مي كند مهم اين است كه كالا و يا خدمات شما چه منافعي براي خريدار ايجاد مي كند.

اصل ۴: فروش حرفه اي معمولاً با تحليل نيازها آغاز ميشود.

اصل ۵: افراد با دلايل و عقايد خودشان از شما خريد مي كنند و كاري با دلايل شما ندارند.

اصل ۶:خريد زماني اتفاق مي افتد كه مشتري احساس كند فروشنده دوست او بوده و قصد كمك و راهنمايي  و مشاوره او را دارد.

اصل ۷:مشتريان روي پيشنهاد و محصولات شما فكر نمي كنند و به محض خروج از دفتر شما ، شما و محصولات شما را فراموش مي كنند

مگر اينكه پيشنهاد ويژه اي از شما داشته باشند.

21 اصل روانشناسي فروشاصل۸: هرگز انتظار تماس مخاطب با شما را نداشته باشيد بلكه به فكر اين باشيد

كه تماس شما با مشتري و ايجاد فروش بطور معمول بعد از ۷ بار تماس و پيگيري از طرف شما اتفاق مي افتد.

اصل ۹:در مرحله اول پاسخ منفي مشتري جواب نه به شما و رد درخواست فروش شما نيست

و همچنين مقاومت اوليه خريدار در برابر شما مقاومت در برابر فروش  نمي باشد.

اصل ۱۰:وقتي شما مشتري را ملاقات ميكنيد اولين چيزي كه به ذهن مشتري ميرسد اين است

كه آيا به من توجه و علاقه داري ؟درصورتي كه در چند دقيقه اوليه به اين پرسش جواب بله ندهيد ؟

مشتري علاقه اش را براي شروع تجارت با شما از دستمي دهد.

اصل ۱۱:معمولاً ۸۰ درصد فروش ها قبل از ۵ جلسه پيگيري تحقق پيدا نمي كند .

تنها ۱۰ درصد فروشندگان براي قطعي كردن فروششان بيش از ۵ بار تماس مي گيرند

و بيش از ۵۰ درصد از فروشندگان بعد از يك بار تماس گرفتن از خير فروش مي گذرند.

اصل ۱۲:وقتي كسي يك بار به شما جواب نه مي دهد در اصل اين جواب بعنوان جواب نه به شخص شما نيست

بلكه اين جواب نه به پيشنهاد قيمت شما مي باشد بهتر است پيشنهاد خود را به شكل ديگري ارائه نمائيد.

اصل ۱۳:وقتي جواب نه مي شنويد و اين جواب را شخصي تلقي مي كنيد به اين شكل است كه شما فكر مي كنيد

اشكالي در شما وجود دارد و يااينكه فكر مي كنيد

اشكال و يا نقصي در محصول شما وجود دارد.

وقتي به اين شكل فكر مي كنيد شما كم كم مايوس شده و اشتياق خود را در فروش از دست مي دهيد.

اصل ۱۴:روش ديگري كه فروشندگان فكر مي كنند از شكست در فروش مي گريزند

اين است كه منطقه فعاليت خوشان را از نظر جغرافيايي وسيع ميكنند.

اين نوع فروشندگان ابتدا براي فروش محصول با يك شهر تماس ميگيرند و تلفن بعديشان را با شهر ديگري در منطقه جغرافيايي ديگر برقرار مي كنند

و دايره تماس خودشون رو وسيعتر مي كنند اين كار باعث ميشود كه زمان حركت انها با اتومبيل افزايش يابد و فروشنده به اين وسيله فكر مي كند

كه كار انجام مي دهد در صورتي كه دارد وقت تلف مي كند.

اصل ۱۵:وظيفه شما به عنوان يك فروشنده حرفه اي  اين است كه دوست ديگري را براي خودتان بخريد بايستي به مشتريان خودتان ثابت كنيد

كه به آنها توجه دارديد. و براي آنا بهترين ها را خواهانيد .

اصل ۱۶:۸۰ درصد تماس فروشندگان با جواب نه مواجه ميشود و اين هزاران دليل مختلفي داردو اين بدان معني نيست

كه اشكالي در شما يا محصول شما وجود دارد. افراد به اين دليل نه مي گويند كه فعلاً به كالا يا خدمات شما احتياج ندارند

آن را نمي خواهند و نمي توانند از آن استفاده كنند .و يا اينكه توان پرداخت هزينه آن را ندارند . ودلايل ديگري هم وجود دارد.

اصل ۱۷:در تحقيقي كه در دانشگاه كلمبيا انجام شد مشخص گرديد كه فروشندگان روزانه تنها يك ساعت و نيم كر مي كنند

چرا فروشندگان اين اندازه كم كار مي كنند و چرا براي روبرو شدن با مشتريان طفره مي روند علت يك كلمه ساده است

فروشندگان ترس از رد شدن دارند و ترمز اين كار در ضمير ناخودآگاه آنان وجود داردكه اين اشخاص را عقب نگه مي دارد.

اصل ۱۸:به جاي اينكه دائماً به معرفي خصوصيات و فوايد محصول خود بپردازيد تلاش نمائيد مشتري را درك نموده

و به اين نكته توجه نمائيد كه چگونه مي توانيد به بهترين شيوه ممكن به مشتري كمك نمائيد و نيازش را برطرف كنيد.

اصل ۱۹:رابطه نزديك و مستقيمي بين تصوير ذهني شما (باورها وعقايد شما) و عملكرد و كارآيي شما وجود دارد.

اصل ۲۰ : در هر فروش دو مانع وجود دارد هر دوي اين موانع ذهني هستند اين دو مانع عبارتند از : ترس از شكست

ترس از رد شدن و مورد بي اعتنايي قرار گرفتن.

21 اصل روانشناسي فروش

اصل ۲۱:ترس از شكست در ذهن مشتري يكي از موانع در مسير خريد مشتر است بنابراين فروشنده موفق بايستي در مشتري ايجاد اعتماد نموده

و ترس و ترديد را در او كاهش دهد. 

ادامه مطالب

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۹:۰۷ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب