چاپ كتاب نوآوران سينا
چاپ كتاب

  سررسيد تقويم و دفترنوبت دهي‌، تقويم و دفتر تلفن 

با هزينه كمتر از يك پيتزاخودتان را نزد مخاطب و جامعه هدفتان براي يك سال ماندگار كنيد.

در دنياي شلوغ و پر هياهوي امروزي كه همراه با عصر ديجيتال در ذهن و ياد افراد ماندن سخت شده است با استفاده از سررسيد و دفتر تلفن براحتي مي‌توانيد در طول يك سال نزديك دست و جلوي چشم مخاطب خودتان باشيد .

[caption id="attachment_2204" align="alignnone" width="602"] سررسيد و دفتر نوبتدهي[/caption]

سررسيد هاي ما با كيفيت و قيمت هاي كاملاً رقابتي بوده و شما مي توانيد در اين سررسيد ها با اضافه كردن فرم و محصولات خودتان در قالب صفحات رنگي و همچنين صفحات سياه و سفيد و لت محصولات و خدمات خودتان را براحتي معرفي نمائيد.

طراحي و توليد انواع سالنامه هاي عمومي و تخصصي ( پزشكي ، دندانپزشكي فني و مهندسي ، دامپزشكي ، كشاورزي ، صنايع غذايي و . . . ) سالنامه داراي  دفتر نوبت دهي  مخصوص پزشكان و دندانپزشكان و جلد اختصاصي ، ترام و معرفي نحوه استفاده از محصولات و خدمات در كليه صفحات ، طلاكوب و داغي ، چاپ سيلك ، اضافه كردن برو شور رنگي  وفرم رنگي و تك رنگ محصولات شما ، ‌اضافه نمودن فرم هاي تخصصي در سالنامه ، چاپ آستر بدرقه اختصاصي و هر آنچه نياز شما در ارائه سالنامه باشد را برآورده مي نمائيم .

تعدادي از انواع محصولات ما:

  • سررسيد همراه با دفتر نوبت دهي مخصوص پزشكان و دندانپزشكان فنر دوبل
  • سررسيد وزيري روز شمار كلاسوري
  • سررسيد وزيري دو روزه كرم عكسدار كلاسوري
  • سررسيد وزيري دو رنگ جلد چرم
  • سررسيد وزيري روز شمار جمعه جدا دو رنگ جلد چرم
  • سررسيد رقعي دو رنگ سلفون
  • سررسيد نيم رقعي روزانه كرم پوست ماري
  • تقويم جيبي كرم گالينگور خارجي
  • تقويم روميزي طبيعت پايه رنگي
  • تقويم روميزي گردشگري
  • دفتر تلفن وزيري گالينگور پربرگ
  • دفتر تلفن وزيري گالينگور
  • دفتر تلفن رقعي گالينگور

 

ليست قيمت دفاتر نوبتدهي و سررسيد سال 98

 

 

كتاب هاي نفيس مانند ديوان اشعار شعراي بنام و كتابهاي مهم و تاثير گذار براي هديه فرهنگي موجود مي باشد.

 

ما اعتقاد داريم كيفيت صداقت و قيمت مناسب محصولات رمز ماندگاري است.

با مسير هاي ارتباطي زيرجهت دريافت كاتالوگ ليست قيمت محصولات در ارتباط باشيد:

تلگرام : https://t.me/nobatdehi98    @nobatdehi98

تلفن : 02166928026-02166591753

همراه : 09903384525-09305802342

 

 

[caption id="attachment_2205" align="alignright" width="194"] سررسيد و دفتر نوبتدهي[/caption][caption id="attachment_2207" align="alignright" width="189"] سررسيد و دفتر نوبتدهي[/caption][caption id="attachment_2208" align="alignright" width="193"] سررسيد و دفتر نوبتدهي[/caption][caption id="attachment_2204" align="alignright" width="300"] سررسيد و دفتر نوبتدهي[/caption]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

براي سفارش كليك كنيد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۴:۲۷ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]

دفتر نوبت دهي و تنظيم نوبت مخصوص پزشكان و دندانپزشكان و مامايي و حرف وابسته

ويژگي :
۱-چاپ دو رنگ
۲-متن كاغذ تحرير كه براحتي نوشته مي شود
۳ – پنج شنبه يك روز جدا در نظر گرفته شده
۴- در هر روز هفته به ۲۴ نفر نوبت دهي صورت مي گيرد
۵ – حسابداري و هزينه بيمار و نوع درمان قيد شده
۶- نام بيمار تلفن و ساعت ويزيت و شماره پرونده و نوع درمان و هزينه درمان قيد ميگردد
۷ در بخش خلاصه روزانه تعداد ويزيت تعداد درمان يادداشت و جمع مبلغ دريافتي درج ميگردد
۸- اندازه دفتر نوبت دهي ۲۴ در ۲۲ سانتيمتر بوده و جلد سخت بصورت خشتي است
۹ امكان درج طلاكوب و چاپ تبليغات در تعداد ۵۰ جلد به بالا وجود دارد
۱۰- پيك ارسال براي تهران و پست براي شهرستان

                                  

 

براي دريافت سريع نمونه با شماره ۰۹۳۰۵۸۰۲۳۴۲ تماس بگيريد

خدمات نشر مكتوب:

● مشاوره، تهيه، نشر و فروش كتاب هاي مكتوب و الكترونيك.
● خدمات قبل از چاپ: صفحه آرايي و طراحي جلد – اختصاص شابك – دريافت فيپا و شماره كتابشناسي ملي مجوز ارشاد و اعلام وصول و ثبت اثر – دريافت مجوز انتشار كتاب.
● خدمات چاپ: ليتوگرافي فيلم وزينك – چاپ افست تك رنگ و چهار رنگ – ريسوگراف – چاپ ديجيتال. و صحافي
● خدمات بعد از چاپ: سلفون مات و براق – يووي – صحافي چسب سرد و گرم – مفتول – سيمي – بسته بندي.
● خدمات تبليغات، بازاريابي كتاب
خدمات نشر ديجيــتال:
● تهيه، تدوين و نشر نرم افزارهاي: آموزشي، كاربردي، كودكان، مذهبي و تلفن همراه.
● ثبت نرم افزار در مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و دريافت: گواهي ثبت، پروانهي انتشار، مجوز تكثير و هولوگرام.
* اخذ پروانه انتشار براي نرم افزارهاي توليد و يا ترجمه داخلي.و اخذ مجوز تكثير براي نرم افزارهاي خارجي ثبت شده.
● خدمات قبل از تكثير: قفل گذاري و تأمين امنيت – طرّاحي روي سي دي و دي وي دي و قاب.
● خدمات تكثير: رايت – چاپ ديجيتال و استمپري – چاپ لت قاب – چاپ جعبه و محافظ سي دي .
● خدمات بعد از تكثير: تهيّه ي قاب – ايجاد پك.
● همكاري در پخش و فروش محصولات نرم افزاري شما.

 

 

 

سال ۱۳۹۸را با ما تجربه كنيد

 

طراحي و توليد انواع سالنامه هاي عمومي و تخصصي ( پزشكي ، دندانپزشكي فني و مهندسي ، دامپزشكي ، كشاورزي ، صنايع غذايي و . . . ) سالنامه داراي دفتر نوبت دهي مخصوص پزشكان و دندانپزشكان و حسابداري، با قابليت اجراي : جلد اختصاصي ، ترام و معرفي نحوه استفاده از محصولات و خدمات در كليه صفحات ، طلاكوب و داغي ، چاپ سيلك ، اضافه كردن برو شور رنگي وفرم رنگي و تك رنگ محصولات شما ، ‌اضافه نمودن فرم هاي تخصصي در سالنامه ، چاپ آستر بدرقه اختصاصي و هر آنچه نياز شما در ارائه سالنامه باشد را برآورده مي نمائيم .
انتشار ات نوآوران سينا در خدمات تمامي مترجمان نويسندگان مي باشد كتاب شما را از مرحله تاپ صفحه آرايي ويراستاري مجوز شابك و ارشاد و چاپ صحافي و پخش همراه با شما سرمايه گذاري مي كنيم.
اقدام هاي زير توسط ناشر (نوآوران سينا )صورت مي پذيرد:

۱) برآورد هزينه هاي چاپ به تفكيك اقلام هزينه
۲) كليه امور مربوط به فهرستنويسي كتابخانه ملي ،
۳) كليه امور مربوطه براي اخذ مجوز چاپ كتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ،
۴) تهيه و خريد كاغذ به مناسب ترين قيمت ،
۵) تهيه فيلم و زينك
۶) صحافي كتاب
۷) نظارت بر كليه مراحل چاپ
۸) هماهنگي براي طراحي جلد كتاب
۹) هماهنگي براي تايپ و صفحه بندي كتاب و ويراستاري نهايي
۱۰) راهنمايي در خصوص تعداد بهينه صفحات كتاب
۱۱) هماهنگي با شركت توزيع كننده كتاب فيلمبرداري حرفه اي توليد فيم هاي صنعتي و تبليغاتي و مستند و تيزرهاي تبليغاتي و تلويزيوني
توليد فيلم هاي مستند از مناظر و چشم انداز هاي طبيعي ايران حيات وحش و طبيعت اقليمي ايران جاذبه هاي گردشگري توانمنديهاي ايران در بخشهاي توليدي و صنعتي و فرهنگي طرح هاي آبزي پروري و دامپروري و جنبه هاي تفريحي و ورزشي با كادري مجرب و مجهز در سراسر ايران

 

 

مشاركت در چاپ جذب سرمايه گذار در زمينه چاپ و انتشارات

طراحي و توليد انواع سالنامه هاي عمومي و تخصصي ( پزشكي ، دندانپزشكي فني و مهندسي ، دامپزشكي ، كشاورزي ، صنايع غذايي و . . . ) سالنامه داراي دفتر نوبت دهي و حسابداري، با قابليت اجراي : جلد اختصاصي، ترام و معرفي نحوه استفاده از محصولات و خدمات در كليه صفحات ، طلاكوب و داغي ، چاپ سيلك ، اضافه كردن برو شور رنگي و تك رنگ محصولات شما ، ‌اضافه نمودن فرم هاي تخصصي در سالنامه ، چاپ آستر بدرقه اختصاصي و هر آنچه نياز شما در ارائه سالنامه باشد را برآورده مي نمائيم .
كتاب هاي نفيس مانند ديوان اشعار شعراي بنام و كتابهاي مهم و تاثير گذار براي هديه فرهنگي موجود مي باشد.

جهت دريافت نمونه هداياي تبليغاتي ، سررسيد ، دفتر تلفن و سررسيد نوبت دهي و … با ما تماس بگيريد

جهت خريد دفتر نوبتدهي و سررسيد برروي لينك زير كليك كنيد

نوبتدهي پزشكان

قيمت : ۵۰ هزارتومان
تهران – خ كارگر شمالي خ نصرت مابين خ جمالزاده و دكتر قريب پلاك ۱۴۰ واحد ۱۹
تلفكس : ۶۶۹۴۹۱۵۲- ۷۷۵۱۳۳۲۳- ۶۶۹۲۸۰۲۶-۰۲۱ همراه : ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵-۰۹۳۰۵۸۰۲۳۴۲
noavaran86@gmail.com

www.sinapub.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۳:۲۳ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]

تهيه تدوين وتوليد محتوا

توليد محتوا

توليد محتواچگونه انجام ميشود و محتواي خوب چه ويژگيهايي دارد؟

۲۵ نكته اصلي در توليد محتوا

توليد محتوا امروزه بسيار اهميت ويژه اي دارد زير براي سئو و شناخته شدن براي گوگل نياز به ايجاد و توليد محتواي اصيل و اوريژنا داريد و محتواي كپي از طريق موتورهاي جستجو شناسايي ميگردد.

بنابراين ايجاد محتواي تخصصي و اوريجنال خيلي مهم و كار سختي مي باشد.

  • اولين نكته مهم در توليد محتوا داشتن ايده هاي خلاقانه مي باشد.
    تهيه تدوين وتوليد محتوا

براي پيدا كردن ايده مناسب بايستي مقالات جديدي را در حوزه كار خودتون مطالعه و از طريق موتورهاي جستجوي گوگل در جريان آخرين يافته هاي زمينه تخصصي خودتان قرار گيريد.

بهتر است هميشه دفترچه يادداشت همره داشته باشيد تا بتوانيد ايده هاي جديدي كه به ذهن شما ميرسد را يادداشت نمائيد.

  • بهتر است ليست كلمات كليدي كه از طريق موتورهاي جستجو مخصوص گوگل معرفي ميگردد را در نظر داشته باشيد و بيشتر در مطلب خودتان از آن كلمات استفاده نمائيد
  • به غير از گوگل مي توانيد از وب سايتهاي ديگري مثل ubersuggest بهترين استفاده را براي يافتن كلمات كليدي داشته باشيد.
  • دقت داشته باشيد نوشتن عنوان محتواي شما از اهميت ويژه اي برخوردار است عنوان بايستي جذاب و گيرا باشد. و در اولين قدم مخاطب شما جذب عنوان خواهد شد.
  • هميشه سعي نمائيد وب سايتهاي رقيبان خودتان را زير نظر بگيريد.و كم و كاستي هاي مشاهده شده در وب سايت رقيبان را در وب سايتهاي خودتان جبران نمائيد.
  • سعي كنيد به موضوع اصلي محتواي خودتان به شكل ويژه بپردازيد و به موضوع بصورت سطحي نگاه نكيند.و سعي كنيد تمام اطلاعات و موضوعات و مسائل مربوط به حوزه تخصصي را بصورت جزئي بپردازيد.
  • هميشه سعي كنيد به نيازهاي مخاطبين خودتان توجه ويژه داشته باشيد. و سعي نمائيد به دنبال حل نيازهاي مخاطبين خودتان باشيد نيازهاي مخاطبين را مي توانيد از وب سايت خودتان در قسمت نظرات و يا از سئوالاتي كه از رقيبان و همكاران پرسيده مي شود شناسايي كنيد تا به راحتي بتوانيد به آن موضوعات بپردازيد.
  • سعي كنيد موضوعات اصلي مورد نظر و محتواي اصلي خودتان را در مقالات متعدد دنبال نمائيد و در مقالات مختلف به موضوع اصلي بپردازيد.
  • سعي كنيد مقالات توليدي خودتون را در يك ليست واحد داشته باشيد تا مخاطبين خودتان در جريان مقالات متعدد شما قرار بگيرند. و نياز است كه لينك مقالات را با همديگر برقرار نمائيد.
  • سعي نمائيد مقالات ديگران را نقد كنيد و در مخالفت با آنها مطلب و مقاله بنويسيد البته مخالفت درست و بجا.
    تهيه تدوين وتوليد محتوا
  • شما مي توانيد از مقالات توليدي ديگران در وب سايت خود قرار دهيد افراد متخصص زيادي هستند كه در وب سايتهاي خودشان به توليد مقاله مي پردازند كه شما ميتوانيد با ذكر منبع از آنها در صورت رضايت استفاده نمائيد.
    تهيه تدوين وتوليد محتوا
  • سعي كنيد از توليد مقالات آموزشي قافل نشويد بسياري از مردم دنبال سئوالات چگونه آموزشي هستند شما مي توانيد در اين زمينه پيش قدم باشيد.
  • سعي نمائيد تمامي افسانه ها و رازهاي كسب و كار خودتان را پيدا نموده و آنها را به كابران و مخاطبين خود معرفي نمائيد اين مسئله كمك خواهد كرد تا مخاطبيان از عبور مسير اشتباه توسط شما جلوگيري نموده و در مسير پيشرفت و حركت صحيح قرار گيرند.
  • سعي نمائيد مقالات قديمي سايت خودتان را از نظر محتوا بروز نمائيد و بهتر است اين كار طوري انجام گيرد كه آدرس لينك هاي مقالات شما تغيير ننمايد. زيرا قدمت يك مقالهاز نظر گوگل داراي اهميت مي باشد. سعي نمائيد در مقالات خودتان از تصاوير و عكسها و نمودارهاي مختلف استفاده نمائيد.
  • سعي نمائيد الگوريتم سئو مقالات را رعايت نموده و بصورت مكانيكي كلمات كليدي و عنوان ها و تكرار كلمات كليدي را مد نظر داشته باشيد.(بهترين نرم افزار رايگان براي وب سايت هاي وردپرسي نرم افزار yoast مي باشد . كه انشا.. در جلسه كار با آن خدمت شما معرفي خواهد شد.
  • سعي نمائيد نكات نگارشي را در مقاله و نوشته خودتان رعايت نمائيد.زيرا از نظر خواننده آيين نگارش به درك بهتر مطلب شما كمك مي نمايد و نظر خواننده را راحت تر جلب مي نمايد.
  • بهترين تعداد كلمات استفاده شده در مقاله شما ۳۵۰ الي ۴۰۰ كلمه مي باشد. بهتر است مقالات طولاني را به چند مقاله تقسيم نمائيد.
  • در نوشتن متاتگ ها دقت بيشتري داشته باشيد و سعي نمائيد متاتگ هاي مرتبط با مقاله و موضوع خودتان بنويسيد.
  • سعي نمائيد متاتگ توضيحات را فراموش نكينيد از نظر سئو توضيحات متاتگ نيز مانند خود متاتگ ها مهم هستند.
  • كلمات كليدي داراي اهميت بسيار زيادي مي باشند. انتخاب كلمات كليدي مناسب بسيار به رتبه بندي وب سايت شما كمك مي نمايد پس در انتخاب اين كلمات كليدي وسواس ويژه اي داشته باشيد. متوسط استفاده از كلمات كليدي در مقاله شما ۲الي ۳ درصد كل كلمات مطلب شما مي باشد.
  • استفاده از لينك هاي داخلي را حتماً مد نظر داشته باشيد براي گوگل خيلي مهم مي باشد پسسعي نمائيد مقالات مرتبط را با همديگر لينك داخلي برقرار نمائيد.
  • گاهي مقاله خودتان را براي وب سايت ديگر مي نويسيد پس بهتر است لينك آن مقاله را در وب سايت خودتان معرفي نمائيد.
    تهيه تدوين وتوليد محتوا
  • سعي نمائيد زير عنوان مناسبي براي مقاله خودتان انتخاب نمائيد و از استفاده از اشكال مناسب در مقاله خودتان غافل نشويد.
  • به بخش بندي مقالات مرتبط توجه داشته باشيد و مقالات قرار گرفته در بخش هاي مختلف را از همديگر تفكيك كنيد.
  • سعي نمائيد در انتهاي مقالات خودتان را معرفي نمائيد.
  • از نوشتن مقالات طولاني بپرهيزيد.
    شعبانعلي كوهستاني

    توجه مهم تمام مراحل فوق  مثل تخصيص شابك ثبت كتابخانه ملي فيپا مجوز ارشاد و اعلام وصول توسط انتشارات نوآوران سينا انجام ميشود  در صورت نياز به مشاوره با شماره ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵ -۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶تماس بگيريد.

 

ادامه مطالب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۹:۳۴ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]

ثبت نرم افزار

براي ثبت نرم افزار در سامانه مركز رسانه هاي ديجيتال  مي توانيد از پنل موسسه فرهنگي هنري هنر مهر ايده استفاده كنيد

من براي محصولاتم نياز به مجوز دارم

مدارك مورد نياز براي شروع  فرآيند ثبت چيست؟

مدارك و آثار مورد نياز براي ارسال به دبيرخانه ثبت نرم افزار در فايل تعهد نامه درج شده است. متقاضيان ثبت مي توانند  پس از ارسال الكترونيكي درخواست به دبيرخانه فايل را با انتخاب دكمه “دريافت تعهدنامه”دريافت كنند و  چنانچه درخواست پروانه انتشار و يا مجوز تكثير باشد، پس از ارسال الكترونيكي درخواست به ناشران ديجيتال از طريق ايشان مي توانندفايل را دريافت كنند.

فايل تصوير شخص حقيقي و آرم  شخص حقوقي را چگونه مي توان تغيير داد؟

به راهنمايي  صفحه دست اندركاران حقيقي و حقوقي در صفحه شخصي خود مراجعه نماييد.

منظور از صفحه شخصي در سايت چيست؟

به هر متقاضي كه درخواست ثبت نرم افزار  خود را دارد كلمه و رمز عبور  اختصاصي داده مي شود تا با استفاده از اين گذر واژه ها به صفحاتي از سايت وارد شوند كه اطلاعات درج شده در آن كاملا اختصاصي مي باشد.

محتواي ديجيتال چيست ؟

به داده هاي ديجيتال كه داراي نرم افزار مستقل به خود جهت اجرا برروي رايانه نمي باشند، محتواي ديجيتال گفته مي شود.

محتواي ديجيتال شامل چه دسته محصولاتي مي شود ؟

محتواهاي در دسته بندي هاي ذيل در اين مركز با عنوان محتواي ديجيتال شناخته مي شود :

۱-فايلهاي صوتي

نمونه پسوندهاي (Wav,MP3,OGG ,WMA,RA,RAM,RM,MID,…)] قطعات كوتاه موسيقي – داستانهاي گويا – سخنراني و …[

۲-فايلهاي تصويري (فيلم)

نمونه پسوندهاي (MPG,AVI,DAT,…) ]فيلم مستند – مداحي – سخنراني و…[

۳-فايلهاي متني

نمونه پسوندهاي (TXT,DOC,PDF,…)

۴-فايلهاي تصويري ثابت (عكس)

نمونه پسوندهاي (BMP,JPG,GIF,TIF,PSD,CDR,…)

۵-فايلهاي سيستمي

نمونه پسوندهاي فايلهاي غير اجرايي (DLL,c#,VB.NET,DAT) به جز فايل هاي (EXE,BAT) موبايل

سامانه ي برخط چيست ؟

هر سامانه اي كه امكان قراردادن محتواي ديجيتال در معرض دسترس عمـوم و يا بيش از يك هزار مخاطب مشخص يا نا مشخص از طريق بستر شبكه را فراهم مي آورد.

محتواي سامانه ي برخط  شامل چه نوع محصولاتي مي شود؟

محصولاتي نظير شبكه گسترده جهانيWord wide Web، شبكه هاي محليInteranet، شبكه هاي مبتني بر فناوري بلوتوث، شبكه هاي تلفن ثابت و همراه IN، و رسانه برخط پيام ده Sms Senderرا شامل مي شود.

من وارد كننده نرم افزارهاي اوريجينال هستم  براي ثبت آثار بايد چكار كنم؟

با توجه به عدم عضويت جمهوري اسلامي ايران به سازمان تجارت جهاني WTO امكان ثبت اين آثار و ايفاي حقوق طبق قوانين فعلي مقدور نمي باشد.

لذا كليه آثار نرم افزاري خارجي قابل عرضه و فروش در كشور مي بايست مجوز تكثير نرم افزار هاي خارجي را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اخذ نمايند.

محصولات من تركيبي از سخت افزار و نرم افزار هستند براي ثبت چه كارهايي بايد انجام دهم؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي متولي ثبت و صدور شناسنامه آثار نرم افزاري توليد داخل در كشور مي باشد و بايد همانگونه كه عرضه مي شود تحويل دبيرخانه گردد. جهت ثبت سخت افزاري كه مالكيت آن متعلق به متقاضيان مي باشد، به اداره كل ثبت شركت ها و مالكيت صنعتي مراجعه نمايند.

ضوابط مركز در خصوص توليد نرم افزار را از كجا مي شود دريافت نمود؟

در خصوص ضوابط مي توانيد به صورت حضوري به آدرس مركز توسعه فناوري اطلاعات خ سميه روبروي برج سپهر مراجعه نمايند.

ضوابط فايلهاي روي حامل و روي بسته را از كجا مي شود دريافت كرد؟

رعايت دستور العمل خط و زبان فارسي الزامي است. در روي حامل، بسته يا صفحه اول نرم افزار  فضاي متن فارسي بايد حداقل يك و نيم برابر متون خارجي باشد.

مدارك را چگونه بايد آماده سازي و ارسال كنم؟

ارجاع به برگه هاي تعهد نامه شود (فايل حاوي اين برگه ها پس از ارسال درخواست از منوي درخواست به ناشر/دبيرخانه قابل دريافت است).

منظور از تعليق  چيست؟

آثار نرم افزاري كه در واحد هاي بررسي مشروط به اصلاح نرم افزار مي باشند، پس از اعلان  ابلاغيه (ارسال به  صفحه شخصي متقاضيان) در صورت عدم اصلاح و تحويل در مهلت هاي مقرر، به صورت سيستمي از فرآيند بررسي خارج مي شوند كه قابل بازگشت نيست.

در اين حالت مي بايست نرم افزار دوباره در سامانه ثبت و كد پيگيري جديد دريافت نمايد و مبالغ واريز شده نيز مجددا اخذ مي گردد.

مدارك مورد نياز براي اخذ مجوز نرم افزار :

الف) تهيه كننده يا مالك نرم افزار

تكميل و ارسال فرم پيوست مربوط به مشخصات تهيه كننده يا مالك نرم افزار (براي افراد حقيقي)  يا  تكميل و ارسال فرم مشخصات تهيه كننده يا مالك نرم افزار (براي افراد حقوقي)

كپي شناسنامه + فايل JPG از صفحه اول شناسنامه

كپي پشت و رو از كارت ملي + فايل JPG از صفحه پشت و رو كارت ملي

كپي از آگهي نامه تاسيس شركت  + فايل JPG  (فقط براي افراد حقوقي)

كپي آخرين روزنامه رسمي شركت  + فايل JPG (فقط براي افراد حقوقي)

ب) نرم افزار

تكميل و ارسال فرم مشخصات نرم افزار

پنج سري كامل از  CDيا DVD  نرم افزار

پنج سري كامل از متعلقات نرم افزار (مانند: شماره سريال، قفل سخت افزاري يا …)

پنج سري پرينت (سياه سفيد يا رنگي) از طرح مربوط به جلد يا جعبه نرم افزار بر روي برگه A4 + فايل JPG  طرح مربوطه

پنج سري پرينت (سياه سفيد يا رنگي) از طرح مربوط به ليبل روي CD  يا DVD  بر روي برگه A5  + فايل JPG  طرح مربوطه

تذكر: با توجه به اينكه علاوه بر محتواي نرم افزار ، طرح جلد و ليبل هم مورد بررسي قرار گرفته و در صورت تائيد شدن مجوز صادر ميشود ، قبل از صدور مجوز اقدام به چاپ پك يا جلد نرم افزار ننمائيد.

ادامه مطالب

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۳:۵۸ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]

شرايط مطالب براي چاپ و نشر در آمريكا:

شرايط چاپ كتاب در آمريكا شرايط چاپ كتاب در آمازون ، شرايط چاپ كتاب در اروپا- شرايط چاپ كتاب در خارج از كشور -مجوز چاپ كتاب در آمازون، چاپ كتاب كودك،چاپ كتاب فارسي، چاپ كتاب انگليسي، چاپ كتاب شعر ، چاپ كتاب هنري

۱ -طبق قانون آمريكا هر نوع محتوا به هر زبان فارسي عربي و انگليسي فرانسوي و… امكان نشر و چاپ دارد به شرط اينكه قانون كپي رايت را نقض ننمايد.

۲- كتاب و يا محصول ديجيتال بايستي CD, DVD شابك بين المللي (ISBN) داشته باشد.

۳ – امكان ثبت كتاب با شابك ناشران ايراني نيز امكان پذير مي باشد.

۴- طبق درخواست متقاضي خريد كتاب يا اثر شما امكان چاپ آن در مراكز چاپ اروپا آمريكا و يا سراسر جهان با كيفيت بالا فراهم ميباشد.

۵ – نويسنده و يا صاحب اثر مي تواند قسمتي از اثر و يا كل اثر خود را در مقالات ديگري ارائه نمايد.

۶ – كليه حقوق مادي و معنوي نشر بر طبق قوانين كپي رايت برن براي نويسنده و صاحب اثر حفظ و ثبت ميگردد.و اين حقوق به هيچ ناشر خارجي منتقل نمي شود.

۷ – زمان لازم براي انجام كل فرآيند چاپ كتاب در آمريكا حدود يك ماه ميباشد.

زمان دريافت مجوز كتاب در ايران نيز براي كتابهاي تخصصي دو الي سه روزه و كتابهاي روانشناسي و مذهبي ۲ الي ۳ ماه هم طوي مي كشد.

۸ – امكان دريافت هر تعداد اثر نويسنده و يا صاحب اثر فراهم ميباشد. و اين براي اساتيدي كه ميخواهند كتاب خود را به دانشجويان و يا اساتيد ديگر ارائه نمايند مهم مي باشد.

۹ – با چاپ كتاب در آمريكا امكان عرضه آن از طريق آمازون در وب سايت آمازون فراهم ميگردد.و بدين صورت كتاب و يا اثر شما در ۲۰۰۰ وب سايت عرضه محصولات فرهنگي ارائه مي گردد.

۱۰ – موسسه ما با دارا بودن مترجمين خبره و كاربلد مي توانند كتاب شما را به شيوه اي روان و كاربردي به زبان انگليسي برگردانند و درنتيجه با اين كار بصورت بين المللي مي توانيد دانش و تجربه خود را در اختيار جمعيت زياد انگليسي زبانان دنيا قرار دهيد.

شرايط چاپ كتاب در آمريكا شرايط چاپ كتاب در آمازون ، شرايط چاپ كتاب در اروپا- شرايط چاپ كتاب در خارج از كشور -مجوز چاپ كتاب در آمازون، چاپ كتاب كودك،چاپ كتاب فارسي، چاپ كتاب انگليسي، چاپ كتاب شعر ، چاپ كتاب هنري

عيب چاپ كتاب در خارج از كشور : با توجه به اينكه ايران به كنوانسيون حقوق مالكيت معنوي برن ملحق نشده حفظ مالكيت اثر شما در ايران امكان پذير نمي باشد مگر اينكه اثر شما قبل از انتشار بين المللي در داخل ايران نيز ثبت و منتشر شده و در اين صورت در داخل ايران مشمول قانون حمايت از مولفان و مصنفان خواهد بود. و بعد از آن شما مي توانيد اثر و يا كتاب خود را در خارج كشور نيز منتشر نمائيد

و از حقوق مالكيت مادي و معنوي خود در خارج كشور با استفاده از كنوانسيون برن گرديد.هر دو اين مراحل را موسسه ما تمام و كمال براي شما به انجام ميرساند.

شما ميتوانيد با تعيين وقت قبلي در موسسه ما واقع در خيابان جمالزاده شمالي خ نصرت نرسيده به دكتر قريب حضور يافته و قرارداد چاپ كتاب خودتون را مكتوب نمائيد.

در صورت داشتن هر گونه پرسش مي توانيد از طريق تلفن همراه ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵ دكتر كوهستاني مدير مركز و يا ۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶ و يا شماره تلگرام ۰۹۳۰۵۸۰۲۳۴۲ و ايميل kouhestani@yahoo.com با ما در ارتباط باشيد.

ادامه مطالب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۲۱:۴۶ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]

 

 

مراحل اداري چاپ كتاب :

 


قبل از چاپ : بعد از نوشتن كتاب خود بايستي كتاب شما ويراستاري شده و بعد از ويراستاري صفحه آرايي كتاب صورت گرفته و بعد از صفحه آرايي و مشخص شدن فهرست مطالب و صفحه عنوان كتاب  اختصاص شابك توسط ناشر صورت گرفته و ۳۵ صفحه ابتدايي كتاب جهت فهرست نويسي .و تخصيص شماره كتابشناسي ملي از طريق سامانه كتاب خانه ملي به آدرس : http://www.nlai.ir/
ارسال ميگردد.

گسترش روز افزون انتشار و مبادله كتاب در سطح بين المللي كشورهاي جهان را بر آن داشت تا براي شناسايي، سفارش، فروش، انبارگرداني، توزيع و اطلاع رساني از يك نظام بين المللي شماره گذاري استفاده نمايند كه به نظام شماره استاندارد بين المللي كتاب” شابك” معروف شد. پس از پيروزي انقلاب اسلامي و رشد توليد كتاب و بحث هاي پيوستن به بازارهاي جهاني، مسئولان فرهنگي ايران را بر آن داشت تا به عضويت نظام شابك درآيند. درسال ۱۳۷۲ ايران رسماً به عضويت نظام شابك درآمد و موسسه خانه كتاب نمايندگي اين نظام را بر عهده گرفت. شابك ايران با هدف گسترش استفاده از نظام شابك و بكارگيري آن در مبادلات تجاري كتاب و اطلاع رساني فعاليت مي كند. در حال حاضر بالغ بر ۵۰۰۰ موسسه انتشاراتي عضو نظام ISBN در ايران هستند .

مراحل كار فيپا
تحويل كتاب و مدارك لازم
تكميل فرم پرسشنامه
بررسي و كنترل فرم توسط كتابخانه
ثبت اطلاعات كتابشناختي در دفتر مخصوص
انجام عمليات فهرستنويسي
ورود اطلاعات به رايانه
تهيه برگه فهرستنويسي
تحويل كتاب همراه با كارت فهرستنويسي به ناشر
ناشر نمونه اي از كتاب را كه مي تواند به صورت متن ماشين شده بدون جلد باشد با صفحه عنوان كامل و دقيق به دفتر فيپا تحويل مي دهد. همه تغييرات بايد در صفحه عنوان اعمال شده و شماره شابك نيز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دريافت شده باشد.

در صورتي كه كتاب ترجمه است تصوير صفحه عنوان به زبان اصلي نيز همراه با كتاب بايد تحويل شود. نمونه اوزاليد كتاب نيز پذيرفته مي شود و اگر كتاب تجديد چاپ و بدون ويرايش باشد ارائه چاپهاي قبلي نيز بلامانع است . پس از تكميل فرم پرسشنامه توسط ناشر و ثبت اطلاعات مورد نياز فرم توسط دفتر فيپا كنترل مي شود.

بعد از رفع نقص و يادداشت اطلاعات كتابشناختي لازم در دفتر مخصوص كتاب براي فهرستنويسي و امور مرتبط به بخش فهرستنويسي ارسال مي شود. پس از دريافت كاربرگه فهرستنويسي و ورود ماشيني اطلاعات ، كارت ماشيني فهرستنويسي از بخش مذكور تحويل گرفته مي شود و پس از كنترل نهايي همراه با نمونه كتاب دريافت شده به ناشر تحويل مي شود. فرآيند فيپا بين ۳ تا ۶ روز طول مي كشد.

در موارد زير كتاب نياز به فهرستنويسي مجدد خواهد داشت:
۱ تغيير عنوان
۲ ـ تغيير نام مترجم ، اضافه شدن ، كم شدن
۳ ـ تغيير نام ناشر، اضافه شدن ، كم شدن
۴ ـ تغيير حذف و يا اضافه شدن ، فروست
۵ ـ اضافه يا كم شدن تعداد صفحات كتاب
۶ ـ ويراست كتاب
۷ ـ تغيير قطع كتاب

* علاوه بر موارد فوق، هر عنواني كه تجديد چاپ مي شود بايد مجدداً در برگه دان كتابخانه ملي وكتابشناسي ملي الكترونيكي ضبط شود.

آدرس پستي:
ساختمان كتابخانه ملي: تهران، بزرگراه شهيد حقاني، بعد از ايستگاه مترو ميرداماد، خروجي كتابخانه ملي.
ساختمان آرشيو ملي: تهران،بلوار ميرداماد، نرسيده به ميدان مادر، انتهاي خيابان شهيد بهزاد حصاري (رازان جنوبي)

مدت زمان تحويل فيپا
– براي كتاب هاي تجديد چاپ ۳ روز كاري؛ ؛ براي كتاب هايي كه قبلا توسط ناشر ديگري چاپ شده باشد ۵ روز كاري ؛ ؛ براي كتاب هاي چاپ نخست حداكثر ۱۰ روز كاري.

مجوز ارشاد :
·         مدارك لازم براي گرفتن مجوز قبل از جاپ كتاب

پرينت نسخه نهايي آماده چاپ كتاب (صحافي شده) به انضمام صفحه عنوان و شناسنامه و فيپا، مطابق با فايل pdf ارائه شده.
لوح فشرده (CD) با فرمتPDFكتاب با حجم كمتر از ١٥ مگابايت شامل تمامي صفحات كتاب + شناسنامه و برگه فيپا در يك فايل ارائه شود

تذكر: درصورت به كاربردن هرگونه لقب(دكتر ،مهندس و  ….) به عنوان پيشوند نام مولف يا مترجم، ارائه مدرك معتبر مويد لقب الزاميست اين مدرك مي بايست در اول فايل PDF اسكن شود .

ارائه كپي كارت ملي، براي ناشر مولف الزامي است.
گرفتن شماره شابك(شابم براي كتب موسيقي) : با مراجعه به آدرس: خيابان انقلاب، بين برادران مظفر(صبا) و فلسطين جنوبي،يا ازطريق سايت الكترونيكي:www.isbn.ir و شماره تماس ٦٦٤١٤٩٥٠- ٠٢١ قابل تهيه  است
ارائه كپي يا اصل فهرست نويسي پيش از انتشار(فيپا) ، به آدرس كتابخانه ملي : واقع در بزرگراه حقاني، روبروي ايستگاه مترو- يا از طريق سايت :www.nlai.ir.
پر كردن فرم مجوز قبل ازچاپ كتاب به صورت تايپ شده]براي ناشر يك نسخه (فرم ناشر)و براي ناشرمولف ٢ نسخه (فرم ناشر مولف) [.
ارائه معرفي نامه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان براي ناشران و مولفان شهرستاني الزامي است.

براي تهيه فرم هاي مربوطه، به سايت: http://ketab.farhang.gov.ir  مراجعه فرماييد.

تذكر: پس از اخذ مجوز قبل ازچاپ،ارائه طرح جلد كتاب و تاييد آن توسط اين دفتر الزاميست.

ضوابط چاپ و نشر كتاب قبلا دستورالعمل در فصول قبلي كتاب ذكر شده است

اعلام وصول كتاب : مراحل و مدارك مورد نياز:
مدارك اعلام وصول
١. ثبت درخواست اعلام وصول از طريق سامانع جامع كتاب
٢.   ارايه يك نسخه كتاب (با درج شماره درخواست اعلام وصول ثبت شده، در صفحه اول كتاب)
٣. ارايه برگ واسپاري
به ازاء هر ١٠٠٠ نسخه، ٢ نسخه  و حداكثر ١٠ نسخه كتاب تحويل واسپاري شود(ضمنا براي تيراژ زير ١٠٠٠ نسخه، ارايه ٢نسخه كتاب به واحد واسپاري الزاميست).٤

.براي دريافت اعلام وصول مصحف شريف قرآن، مجوز توزيع از سازمان دارالقرآن الزاميست.

ادامه مطالب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۷:۴۲ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]
۲۱ اصل روانشناسي فروش
 تير, ۱۳۹۷  بدون نظر  وبلاگ  

اصولي كه در روانشناسي فروش بكار ميرود اصولي است كه براي فروش همه

چيز ازجمله فروش كتاب بكار ميرود از شما دعوت ميكنم اين اصول را بياموزد

و در فروش كتابتان از اين اصول استفاده كنيد.

۲۱ اصل روانشناسي فروش كتاب 

روانشناسي فروش

ما به شما مشاوره مي دهيم تا بتوانيد كتابهاي  چاپي خودتان را به بهترين شيوه ممكن به فروش برسانيد۲۱ اصل روانشناسي فروش

آيا مي دانيد كتاب شما مي تواند در چه فروشگاههاي آنلاين و آفلايني به فروش برسد.

آيا مي دانيد در نوشتن كتاب خودتان چه نكاتي را رعايت كنيد تا بتوانيد بهترين فروش و بازار را برايش ايجاد كنيد

آيا از مراحل آماده سازي كتاب اطلاع داريد ؟

۲۱ اصل روانشناسي فروش كه در فروش كتاب هم بكار ميرود.

آيا با مراحل ثبت كتاب در كتابخانه ملي فيپا و شابك آشنا هستيد و مراحل انجام مجوز ارشاد  اعلام وصول كتاب را آگاهي داريد

مهمترين شركتهاي پخش كتاب چه شركتهايي هستند چگونه و با چه شرايطي شما مي توانيد با اين شركتها وارد مذاكره و كار شويد

اقتصاد مشاوران كتاب چگونه وضعيت نشر كتاب را بررسي مي كنند

با روانشناسي مشاوره چگونه مي توان فروش مناسبي براي كتابهايتان ايجاد كنيد

21 اصل روانشناسي فروش
۲۱ اصل روانشناسي فروش

۲۱ اصل  روانشناسي فروش:

اصل ۱: دو دليل اينكه مردم چيزي را مي خريند يكي براي سود بردن مي باشد و دوم براي اينكه ضرري متحمل نشوند.

اصل ۲: مردم در خريد خودشان بصورت احساسي خريد مي كنند و دنبال اين هستند تا بصورت منطقي تصميم خود را توجيه كنند.

اصل ۳: براي خريدار مهم نيست كه كالاي شما چه چيزي است و چطوري عمل مي كند مهم اين است كه كالا و يا خدمات شما چه منافعي براي خريدار ايجاد مي كند.

اصل ۴: فروش حرفه اي معمولاً با تحليل نيازها آغاز ميشود.

اصل ۵: افراد با دلايل و عقايد خودشان از شما خريد مي كنند و كاري با دلايل شما ندارند.

اصل ۶:خريد زماني اتفاق مي افتد كه مشتري احساس كند فروشنده دوست او بوده و قصد كمك و راهنمايي  و مشاوره او را دارد.

اصل ۷:مشتريان روي پيشنهاد و محصولات شما فكر نمي كنند و به محض خروج از دفتر شما ، شما و محصولات شما را فراموش مي كنند

مگر اينكه پيشنهاد ويژه اي از شما داشته باشند.

21 اصل روانشناسي فروشاصل۸: هرگز انتظار تماس مخاطب با شما را نداشته باشيد بلكه به فكر اين باشيد

كه تماس شما با مشتري و ايجاد فروش بطور معمول بعد از ۷ بار تماس و پيگيري از طرف شما اتفاق مي افتد.

اصل ۹:در مرحله اول پاسخ منفي مشتري جواب نه به شما و رد درخواست فروش شما نيست

و همچنين مقاومت اوليه خريدار در برابر شما مقاومت در برابر فروش  نمي باشد.

اصل ۱۰:وقتي شما مشتري را ملاقات ميكنيد اولين چيزي كه به ذهن مشتري ميرسد اين است

كه آيا به من توجه و علاقه داري ؟درصورتي كه در چند دقيقه اوليه به اين پرسش جواب بله ندهيد ؟

مشتري علاقه اش را براي شروع تجارت با شما از دستمي دهد.

اصل ۱۱:معمولاً ۸۰ درصد فروش ها قبل از ۵ جلسه پيگيري تحقق پيدا نمي كند .

تنها ۱۰ درصد فروشندگان براي قطعي كردن فروششان بيش از ۵ بار تماس مي گيرند

و بيش از ۵۰ درصد از فروشندگان بعد از يك بار تماس گرفتن از خير فروش مي گذرند.

اصل ۱۲:وقتي كسي يك بار به شما جواب نه مي دهد در اصل اين جواب بعنوان جواب نه به شخص شما نيست

بلكه اين جواب نه به پيشنهاد قيمت شما مي باشد بهتر است پيشنهاد خود را به شكل ديگري ارائه نمائيد.

اصل ۱۳:وقتي جواب نه مي شنويد و اين جواب را شخصي تلقي مي كنيد به اين شكل است كه شما فكر مي كنيد

اشكالي در شما وجود دارد و يااينكه فكر مي كنيد

اشكال و يا نقصي در محصول شما وجود دارد.

وقتي به اين شكل فكر مي كنيد شما كم كم مايوس شده و اشتياق خود را در فروش از دست مي دهيد.

اصل ۱۴:روش ديگري كه فروشندگان فكر مي كنند از شكست در فروش مي گريزند

اين است كه منطقه فعاليت خوشان را از نظر جغرافيايي وسيع ميكنند.

اين نوع فروشندگان ابتدا براي فروش محصول با يك شهر تماس ميگيرند و تلفن بعديشان را با شهر ديگري در منطقه جغرافيايي ديگر برقرار مي كنند

و دايره تماس خودشون رو وسيعتر مي كنند اين كار باعث ميشود كه زمان حركت انها با اتومبيل افزايش يابد و فروشنده به اين وسيله فكر مي كند

كه كار انجام مي دهد در صورتي كه دارد وقت تلف مي كند.

اصل ۱۵:وظيفه شما به عنوان يك فروشنده حرفه اي  اين است كه دوست ديگري را براي خودتان بخريد بايستي به مشتريان خودتان ثابت كنيد

كه به آنها توجه دارديد. و براي آنا بهترين ها را خواهانيد .

اصل ۱۶:۸۰ درصد تماس فروشندگان با جواب نه مواجه ميشود و اين هزاران دليل مختلفي داردو اين بدان معني نيست

كه اشكالي در شما يا محصول شما وجود دارد. افراد به اين دليل نه مي گويند كه فعلاً به كالا يا خدمات شما احتياج ندارند

آن را نمي خواهند و نمي توانند از آن استفاده كنند .و يا اينكه توان پرداخت هزينه آن را ندارند . ودلايل ديگري هم وجود دارد.

اصل ۱۷:در تحقيقي كه در دانشگاه كلمبيا انجام شد مشخص گرديد كه فروشندگان روزانه تنها يك ساعت و نيم كر مي كنند

چرا فروشندگان اين اندازه كم كار مي كنند و چرا براي روبرو شدن با مشتريان طفره مي روند علت يك كلمه ساده است

فروشندگان ترس از رد شدن دارند و ترمز اين كار در ضمير ناخودآگاه آنان وجود داردكه اين اشخاص را عقب نگه مي دارد.

اصل ۱۸:به جاي اينكه دائماً به معرفي خصوصيات و فوايد محصول خود بپردازيد تلاش نمائيد مشتري را درك نموده

و به اين نكته توجه نمائيد كه چگونه مي توانيد به بهترين شيوه ممكن به مشتري كمك نمائيد و نيازش را برطرف كنيد.

اصل ۱۹:رابطه نزديك و مستقيمي بين تصوير ذهني شما (باورها وعقايد شما) و عملكرد و كارآيي شما وجود دارد.

اصل ۲۰ : در هر فروش دو مانع وجود دارد هر دوي اين موانع ذهني هستند اين دو مانع عبارتند از : ترس از شكست

ترس از رد شدن و مورد بي اعتنايي قرار گرفتن.

21 اصل روانشناسي فروش

اصل ۲۱:ترس از شكست در ذهن مشتري يكي از موانع در مسير خريد مشتر است بنابراين فروشنده موفق بايستي در مشتري ايجاد اعتماد نموده

و ترس و ترديد را در او كاهش دهد. 

ادامه مطالب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۹:۰۷ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]

۱۵ كاري كه افراد فقير انجام ميدهند و افراد ثروتمند اونا رو انجام نمي دهند

فيلم را از لينك زير ببينيد



https://goo.gl/hh3Ucx

ما ميدونيم كه خيلي از شما جوياي موفقيت مالي هستيد براي همين ميخواهيم در رابطه با چيزهايي  صحبت كنيم كه افراد فقير انجام ميدهند . و به همين خاطر هميشه در يك جايگاه معمولي باقي مي مونن  .

لطفاً در رابطه با تمام اين موارد فكر كنيد تا بتوانيد زندگي خودتون رو بهبود ببخشيد .

در اين قسمت فهرستي رو براي شما جمع آوري كرديم كه بسيار براي شما مي تونه ارزشمند  باشد .

تفاوت هايي  بين افراد فقير و ميليونر وجود داره ، هر چند استثناهايي هم مي تواند وجود داشته باشد.

اما بخاطر داشته باشيد با انجام اين عادت هاي بد به جايي نميرسيد .

و شايد با توقف آن عادتهاي بد به  اون روياهايي كه مي خواهيد  دست پيدا مي كنيد .

در اينجا ۱۵ عادت بدي كه افراد فقير دنبال مي كنند و افراد ثروتمند انجام نمي دهند  اشاره مي كنيم :

شماره ۱ : افراد فقير خيلي زياد تلويزيون تماشا مي كنند.

تلويزيون

اجازه بدهيد اينطوري بگم كه اگر وقت مي كنيد زياد تلويزيون رو ببينيد پس فرد فقيري هستيد .

در واقع افراد فقير خيلي از وقتشون را با ديدن برنامه هاي كم اهميت و تكراري تلويزيون تلف مي كنند .

اين يكي از اون عوامل مختل كننده است كه شما رو گير مي اندازه و اجازه نمي دهد

از اون دست بكشيد .

بنابراين اگر مي دونيد كدام آدم   معروف با كي ازدواج كرده يا قرار گذاشته ،

اگر شبكه خبري خاصي را دوست داريد و يا تمام قسمت هاي سريال ها را مي بينيد ،

پس خيلي زياد تلويزيون تماشا مي كنيد . بگذاريد اينطوري بگويم كه اخبار مرتبط با هنرمندان هيچ ارزشي به زندگي شما اضافه نمي كنه ،

افراد ثروتمند هدف گذاري مي كنند تا بجاي اينكه تلويزيون ببينند ،

خودشون تو برنامه هاي تلويزيون شركت كنند .

ممكنه خيلي ها بگويند كه ديدن تلويزيون باعث ميشود از مشكلاتمون جدا بشيم

كه مشكل همينه مشكل اينه كه با اين كار ما ديگه به مشكلاتمون فكر نمي كنيم و به اين گفته اندرو كارنگي كه مي گويد :

خيلي سعادتمندم اگر در برابر چندين ميليون دلار، چند سالي از اين وقت را كه مردم بدون فكر از دست ميدهند خريداري ميكردم.  

ولي خوب به اين موضوع فكر كنيد ، آيا واقعاً تلف كردن زمان با ديدن برنامه هاي تلويزيوني لذت بخشه؟

شايد شما بگوييد كه با ديدن اخبار تلويزيون از اينكه در دنيا چه اتفاقاتي مي افته

مطلع ميشم اما بايد بدونيد كه بيشتر كانال هاي تلويزيون راهكارهاي

مختلفي رو در انتشار اخبار پيش مي گيرند و شما مي تونيد خيلي راحت از طريق اينترنت

با صرف زماني خيلي كم از اخبار جهان مطلع بشيد.

شماره ۲ : افراد فقير زياد فست فود مي خورند

فست فود

سلامتي خيلي مهمه و خيلي از افراد فقير به اينكه چه چيزي مي خورند ، دقت ندارند .

و نمي دونند كه غذاي سالم بايد چه جوري باشد و از غذاهاي چرب و شيرين، خيلي زياد استفاده مي كنند . اونها به بدنشون ضرر مي زنند و در نتيجه نمي تونند بهترين عملكرد خودشون را در كار  داشته  باشند .

اگر شما سالم نباشيد تمام جنبه هاي زندگيتون به طور مستقيم تحت تاثير قرار مي گيرد .

چه فيزيكي  ، چه روحي ، چه از لحاظ عاطفي و چه از لحاظ كاري .

شماره ۳ : افراد فقير اجناس موجود در حراجي را مي خرند.

حراجي

اجازه بديد اينطوري بگم كه افراد موفق فقط سهام هاي بورس را در هنگام حراج مي خرند

و تمركزشون روي افزايش درآمدشون هست  . محصولات يا لباسي كه در حراجي قرار ميگيره

چيزيه كه هيچكس اونارو نخريده . اگر شما دنبال اجناس و يا محصولاتي هستيد

كه حراج باشن دقيقاً نشون ميده كه نمي تونيد هزينه كامل اونارو پرداخت كنيد .

شماره ۴: افراد فقير در دوران جواني ديرتر از افراد ثروتمند از خواب بيدار  ميشند.

زود بيدارشدن

بايد بدونيد كه افراد فقير تنبل تر از افراد موفق هستن و هر چقدر هم از اين نكته ناراحت بشين

آمار اين رو نشان مي دهد . اون كسي كه خودش را مجبور مي كنه كه براي اهدافش زودتر بيدار بشه

احتمالاً در سالهاي آينده زندگيش  موفق تر خواهد بود . اما اگر دير از خواب بيدار بشين ،

مطالعه نداشته باشيد و وقتتون رو صرف انجام كارهاي بي معني كنيد زماني ميرسه

كه متوجه مشيد كه چقدر از چيزي كه مي خواستيد عقب افتاديد و در نهايت بيچاره ميشيد .

نكته اينجاست كه افرادي كه در دوران جواني وقتشون را صرف رسيدن به اهدافشون نمي كنند

در سالهاي آينده ء زندگيشون مجبورن سخت كار كنند ، در حالي كه موفقيت چنداني كسب نمي كنند .

ما هميشه در باره افراد موفق مثل بيل گيتس و وارن بافت براي انگيزه دادن به شما صحبت كرديم و طبق شواهدمون تمامي اونا صبح زود از خواب بيدار ميشن.

شماره ۵: افراد فقير واقعاً خيلي علاقمند به ورزش هستند.

علاقمند ورزش

حقيقت اينه كه اگر شما ورزشكار حرفه اي نيستيد و يا مالك هيچ باشگاه و يا تيمي نيستيد ،

دليلي نداره كه به تماشاي مسابقات ورزشي بپردازيد . اون هم مثل تلويزيون ديدن باعث ميشه از واقعيات زندگيتون فرار كنيد .

اجازه بديد اينطوري بگم كه خودتون رو بايد جاي فردي بگذاريد

كه هيچ تاثيري در نتيجه ء پايان مسابقه نداره و اگر همينطور ادامه بديد

بجاي اينكه خودتون به يك ورزشكار حرفه اي و يا مالك باشگاهي بشيد ،

هميشه تماشاچي باقي مي مونيد و اين موقع است كه شروع به انتقاد از بقيه افراد جامعه مي كنيد .

در حالي كه خودتون هيچ كار بهتري انجام ندايد.

شماره ۶: افراد فقير به اندازه افراد  موفق به نظافت خودشون اهميت نمي دهند و روزانه دوش نمي گيرند.

حمام كردن

شايد اين به نظر عجيب و غير عادي باشه اما وقتي افراد موفق رو با افراد ناموفق مقايسه مي كنيم

متوجه ميشيم كه اين موردهم حقيقت داره  و با توجه به اينكه امروزه اكثر شغل ها جنبه خدماتي دارند ارتباط با ديگران يك امر بسيار ضروريه

و يك نوع موفقيت به حساب مياد افرادي كه به بهداشت شخصي خودشون توجه نمي كنند

نسبت به ديگر افراد از موفقيت كمتري برخوردارند . مردم به آنها  خيلي اعتماد نمي كنند

و دوستشون ندارند زمان زيادي را با اونها صرف نميكنند.

مثالي كه ميشه براي اين مورد زد اينكه مي بينيم اغلب افراد كلاه بردار از ظاهر خوب و آراسته اي براي فريب مردم استفاده مي كنند .و نامرتب بودن ظاهر شما  اثرات منفي روي زندگي شخصي شما ميگذاره .

اگر مردم شما رو دوست نداشته باشند و نخوان كنار شما باشن حتي نمي تونيد

يك شريك زندگي براي خودتون انتخاب بكنيد . شايد مسخره به نظر بياد اما يكي از عوامل موفقيت دوش گرفتن و نظافت در ابتداي صبح است .

شماره ۷ : افراد فقير ديگران را بخاطر بدبختي هاشون سرزنش مي كنند .

سرزنش كردن

چند نفر را ميشناسيد كه براي اينكه هنوز موفق نشدند  هي بهانه گيري مي كنند و ديگران را دائماً سرزنش مي كنند ؟

شايد بعضي كارها و اعمال در كنترل شخص نباشه .

اما ۹۹ درصد زندگي يك نفر به خود اون فرد بستگي داره .

پس اين رو بخاطر داشته باشيد كه خود شما در راس زندگيتون ، روابطتتون و كمك به خودتون قرار داريد .

پس به اين فكر كنيد و بفهميد چه كار بايد بكنيد .

زندگي چيزهايي نيست كه براي ما اتفاق مي افتد ، زندگي نحوهء واكنش ما به چيزهايي است كه براي ما اتفاق مي افتد .

افراد فقير بخاطر بدبياري در طول زندگي از همه چيز دست مي كشند و نااميد ميشن .

در حالي كه افراد موفق بدنبال شكست هاشون ميرن تا بفهمند چرا اون اتفاق براشون افتاده و چطوري ميتونند از رخ دادن دوباره اين اتفاقات در آينده جلوگيري كنند .

افراد ثروتمند وقتي در جايگاه يك آدم آسيب پذير قرار ميگيرند از اون آسيب ها جهت بهبود و رشد خودشون بهره هاي زيادي مي برند .

شماره ۸: افراد فقير هيچ پس اندازي ندارند

پس انداز كردن

يكي از تفاوت هاي اساسي بين افراد فقير و افراد ثروتمند اينه كه افراد فقير براي مساله اي كه ممكنه در آينده پيش بياد هيچ گونه آمادگي ندارند ،

پس انداز كردن پول به شما اين اجازه رو مي ده  كه مثلاً اگر يك اتفاق بدي براي شما پيش بياد

و شما پس اندازي  داشته باشيد مي تونيد با استفاده از آن مشكلتون رو حل كنيد .

اما اگه پس اندازي نداشته باشيد و مساله اي فوري  براي شما پيش بياد چكار مي تونيد بكيند

شما بايد خونه ، ماشين و يا طلا و دارايي خودتون رو  با قيمت پايين بفروشيد و يا اينكه مجبور باشيد وام و قرض بگيريد .

افراد موفق بعد از پشت سر گذاشتن اين مشكل در همون جايگاه قبلي كه بودند

قرار ميگيرن و فقط پس اندازشون خرج ميشه .اما براي كسي كه فقيره زندگي خيلي سخت تر ميشه

و يا اينكه هميشه بدهكار و زير نظر طلب كاراش قرار ميگيره.

اما كساني كه پول پس انداز مي كنند اين فرصت رو دارند كه در زندگي پيشرفت كنند .

در حالي كه در آن سو افراد ناموفق اصلاً نمي تونند از چنين فرصت هايي بهره لازم رو ببرند .

و به اين خاطره كه افراد ثروتمند ثروتمند تر ميشن و افراد  فقير فقيرتر .

شماره ۹ : افراد  فقير براي چيزهاي به دردنخور از كارت اعتباريشون پول خرج مي كنند، يا وام ميگيرند.

كارت اعتباري

يكي از تفاوت هاي بين افراد فقير و موفق نحوه استفاده از كارت اعتباريشون .

قانون ساده اي وجود داره . اگر شما براي چيزي وام بگيريد

كه بيشتر از اون وام نتونيد پول دربياريد نبايستي اون وام رو بگيريد .

و همينقدر ساده است شمابايستي زماني از كارت اعتباري و يا وام بهره بگيريد كه بخواهيد در چيزي سرمايه گذاري كنيد ،

آيا ميخواهيد وام بگيريد كه يك تلويزيون بزرگتر يا گوشي جديد ايفون بگيريد؟.

من به شما ميگم كه چنين كاري نكنيد . مگر اينكه بخواهيد از چيزي سود ببريد

و يا اينكه از اون گوشي ايفون براي ايجاد يك برنامه كاربردي جهت پيشرفت كسب و كارتون استفاده كنيد .

پس نكته خيلي مهم رو هميشه مد نظرتون باشه   اول بايد پول در بياريد و بعد از آن اونو خرج كنيد.

شماره ۱۰: افراد فقير دوست دارند بچه هاي زيادي داشته باشند و خيلي زود دست بكارميشن

بچه

حقيقت اينه كه داشتن بچه هاي زياد خيلي خوبه ولي زمان و شرايط مناسب خودش رو لازم داره .

داشتن بچه و هزينه هاي اون در ابتداي زندگي خيلي زياده و بطور مثال ميشه گفت يك بچه كوچيك ماهانه حدود ۲ ميليون تومان هزينه داره .

افراد فقير بخاطر نداشتن اطلاعات و آگاهي كافي و يا محيط نامناسب  بيشتر از افراد ثروتمند تمايل به بچه دار شدن دارن. در مقايسه با افراد موفق كه سعي مي كنند

شرايط زندگيشون رو بهبود ببخشند و بستر لازم براي موفقيت فرزندانشو  فراهم كنند .

در صورتي كه افراد فقير زود بچه دار ميشن و وقتي اولين بچه شون بدنيا مياد .

كشمكش ها شون شروع ميشه و بعد از اون دستيابي به اهداف و پيشرفت كردن براي انها خيلي خيلي سخت تر ميشه.

شماره ۱۱: افراد فقير بطور مرتب براي چكاب خودشون به دكتر مراجعه نمي كنند؟

چكاپ

قبلاً در مورد اهميت سلامتي صحبت كرديم اما اين نكته بسيار اهميت داره ،

افراد فقير به طور مرتب براي چك آپ به دكتر مراجعه نمي كنند،

بگذاريد اين احتمال خيلي كم رو در نظر بگيريم كه اگر فردي دچار يك بيماري خطرناك   مثل سرطان بشه . اگه شما بطور مرتب به دكتر براي چك آپ سلامتي خودتون مراجعه ميكرديد.

خيلي سريع درمراحل ابتدايي بيماري متوجه آن ميشديد وامكان درمان براي شما براحتي فراهم ميشد و با هزينه خيلي كمتري مي تونستيد بيماري خودتون رو علاج كنيد و سلامتي خودتون رو بدست بياريد.

اما اگه از چك آپ غافل بشيدو خيلي دير متوجه بيماريتون ميشديد وقتي متوجه بيماري ميشديد كه ديگه دير شده و ممكنه اون بيماري پيشرفت زيادي بكنه

و اولا اگه مسري باشه به تمام اعضاي خانوادتون سرايت بكنه  . و در آن صورته كه ديگه اهميتي نداره

كه چقدر پول داشته باشيد ديگه زندگي شما دچار مشكل خواهد شد و ممكنه زندگيتون رو از دست بديد.

شماره ۱۲: افراد فقير قبل از اينكه پول در بيارند براي خودشون خرج مي تراشند .

خرج كردن

بزرگترين خطر در زندگي خرج كردن پول قبل از پول درآوردنشه .

اگر خرج هايي را قبل از اينكه پول در بياريد براي خودتون تراش بديد زندگيتون رو به نابودي مي بريد.

اگر دوست داريد بر روي چيزي هزينه كنيد و ميدونيد كه خرج كردن پول مي تونه

روي زندگيتون تاثير بذاره و از پس هزينه هاي اون بر نمياييد ، پس اول كار كنيد

و پول در بياريد و بعد اون چيزي رو كه ميخواهيد بخريد.

شماره ۱۳: افراد فقير دور وبر خودشون رو با افراد فقير ديگه پر ميكنند .

همه ما مي دانيم كه پرندگان همنوع، با هم پرواز مي كنند.

همان ضرب المثل معروف كه ميگه: كبوتر با كبوتر باز با باز كند همجنس با همجنس پرواز

ما به ميانگين پنج آدمي تبديل مي شويم كه بيشتر وقت مان را با آنها سپري مي كنيم.

ما مي توانيم با بررسي آدمهاي اطرافمان، كيفيت سلامتي، نگرش و درآمدمان را بگيم.

آدمهايي كه با آنها وقتمان   طي ميكنيم  ، تعيين مي كنند كه كدام گفت و گوها توجهمان را جلب مي كند

و مرتب در معرض كدام نگرشها و عقيده ها هستيم.

اگر همه ۵ نفري كه كنار شما هستند افراد فقيري باشند چي ميشه ؟

يكي از عادت هايي كه افراد فقير دارند  اينه كه با افراد فقير ديگه وقت گذراني ميكنند

و به همين خاطره كه اونا هر روز فقير و فقير تر باقي مي مونند .

شما به افرادي در كنار خودتون نياز داريد كه شما رو تشويق كنند و شما رو به جلو هول بدند.

كساني كه خودشون   موفق هستند،

موفقيت اونا باعث ميشه شما هم مجبور بشيد وضعيت خودتون رو بهبود ببخشيد .

از افراد فقير فاصله بگيريد و به وقت گذراندن با افراد موفق رو بيارين ترس نداشته باشيد .

اگر اين كار رو نكنيد زندگي شما توسط افراد فقيري كه فقر شما هم اونا رو خوشحال تر مي كنه تباه و نابود ميشه .

شماره ۱۴: افراد فقير هيچ وقت ايده ها و قدرت بالقوه خودشون رو دنبال نمي كنند .

ايده

شما قادر به كنترل اينكه والدين شما چه كساني هستند

و يا اينكه كي و كجا بدينا اومديد ويا اينكه جامعه چگونه با شما رفتار ميكنه نيستيد !   تنها چيزي كه شما قادر به كنترل اون هستيد ميزان ساعاتيه كه صرف تحقق روياهاتون ميكنيد .

هر كسي در طول شبانه روز ۲۴ ساعت زمان داره  و اما برخي افراد دستاوردهاي بيشتري دارند.

اينكه چقدر زمان رو به علايق دروني خودتون اختصاص مي ديد مهمه،

مدتي زمان ميبره تا به موفقيت دلخواه خودتون برسيد.

شما مي دونيد از هر ۱۰ تا كار و ايده ۹ تاشون در ابتداي كار شكست ميخورن

آيا ميدونيد چند تا كسب و كار قبل از اينكه جرات كنيد و اونا رو شروع كنيد  شكست خوردند؟

بنابراين لازمه كه شما ايده هاي خودتون رو دنبال كنيد بازخورد بگيريد و بعد اون رو بهبود ببخشيد.

و دوباره و دوباره و دوباره اونو دنبال كنيد.

شماره ۱۵: افراد فقير براين باورند كه ديگران بايستي اونا رو كمك كنند تا به قله هاي موفقيت برسند .

موفقيت

بايد بدونيد دنيا چيزي به شما بدهكار نيست هيچ كسي چيزي به شما بدهكار نيست

و شما خودتون مسئول زندگيتون هستيد . و شما در راس هر چيزي هستيد كه در زندگي شما رخ ميده .

نكته اينه كه همه وقتي جوان هستند بر اين باورند كه قراره موفق باشند .

اما بعد با  اين حقيقت مواجه ميشند كه جهان هستي با كساني راه مياد كه سعي ميكنند بهترين باشند ، افرادي كه هرگز جا نميزنند ، كساني كه به يادگرفتن ادامه ميدهند و خودشون رو با هر شرايطي وفق ميدهند و ميدونند كه هيچ كس مشكلات اونارو براشون حل نمي كنه .

سرتون رو بالا بگيريد و با توكل به خداي مهربون به مسير خودتون ادامه بديد

و ممكنه در طول مسير زندگي با افرادي مواجه بشيد كه مثل شما فكر مي كنند

و امكان داره در بخشي از قسمت هاي اين سفر با هم همراه باشيد ،

در غير اينصورت شما هم مثل اكثر افراد هستيد كه زندگي معمولي دارند و در اين مسير با شكست هايي  مواجه شدند .

ميدونم اين ويدئو خيلي طولاني بود اما معتقدم كه ممكنه اين ويدئو شما رو در مسير زندگي كمك كنه اگر كساني رو ميشناسيد كه اين ۱۵ عادت بد رو دنبال مي كنند

به آنها لطف كنيد و اين ويدئو رو نشونشون بديد.

در اينجا به يك مطلب ديگه  اشاره ميكنم كه هديه من به شماست .

شايد شما فكر كنيد افراد فقير خيلي نسبت به افراد ثروتمند مذهبي هستند ، ولي اين نكته درستي نيست   شما رو به فرمايش مولي متقيان توجه ميدم كه ميگه :

از دري كه فقر وارد شود از درديگر دين و ايمان خارج ميشود.

ما پيامبران و بزرگان زيادي داشتيم كه از راه درست به ثروت هاي زيادي دست پيدا كردند و با ثروت خودشون تونستند

خدمات زيادي رو انجام بدند و مورد ديگه اينكه شما وقتي ثروت مند شديد مي تونيد

براحتي در امور خيره شركت كنيد و بتونيد از ثروت و دارايي خودتتون منشا خدمات ارزنده اي بشيد

و دين و دنياي خودتون رو بسازيد.

و نهايت اينكه ثروت و ثروت مند شدن اصلاً ناپسند و منفور نيست

و افراد موفق براي رسيدن به موفقيت  روي توانمندي خودشون  بيشتر از هر چيز ديگه اي سرمايه گذاري  مي كنند اما افراد فقير هميشه منتظر معجزه اي هستند

تا به آن ها به خاطر اينكه آدم خوبي هستند ، پاداش بده .

هر چند خيلي از ثروتمندان ، مديرعامل ها و.. در صحبت ها و اعمال رفتارشون

هميشه خدا رو مد نظر دارند و در واقع افراد مثبت و تاثيرگذاري هستند.

مثالي كه عنوان ميشه آقاي مارك زاكربرگ مدير عامل فيس بوكه كه براي مدت طولاني اعتقادات درستي نداشت

ولي بعد از شهرت و موفقيت در كسب و كار خودش انديشه ها و عقايد بهتري پيدا كرده.

دكترشعبانعلي كوهستاني هستم مشاور كسب و كار   مطالب ما رو در كانال  ثروت سازخلاق دنبال كنيد.

ثروت ساز و خلاق باشيد.

ادامه مطالب

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۹:۳۸ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]

در زير به ۱۰ مزيت نويسندگي اشاره مي‌كنيم:

  1. شما در هر زمينه‌اي كه كتاب داشته باشيد در اصل شما كارشناس آن رشته تخصصي هستيد و ديگران به شما در جايگاه كارشناس توجه مي‌نمايند.
  2. تبديل شدن به سخنگوي عمومي در زمينه تخصصي خود
    شما با نوشتن كتاب در زمينه تخصصي خودتان در اصل بعنوان سخنگوي خودتون بوده و با كتاب نقطه نظرات و ديدگاههاي خود را با نوشته هاي خود به ديگران معرفي مي كنيد.
    بعضي از اشخاص نيز در جايگاه سخنگو مي توانند خاطرات و نظرات افراد مهم مثل رئيس جمهور مديركل و… را به رشته تحرير درآورند.
  3. ارضاي نياز دروني خودتون در نوشتن افكار
    شايد شما دوست داشته باشيد حوادث و خاطرات تلخ و شيرين زندگي خودتون را مكتوب و با نوشتن و نشر آن لذت جاودانه اي براي خود و ديگران ايجاد كنيد.
  4. ايجاد شخصيت و برند اختصاصي بانوشتن كتاب
    گاهي لازم است افراد استعداد و نبوغ  و تجربيات خودشون را مكتوب كرده و چاپ نمايند.و كتابي داشته باشند كه نشان دهنده برند اختصاصي انها مي باشد.
  5. ايجاد رونق فروش
    بعضي از كارشناسان فروش شركتهاي بزرگ رمز و راز فروش و موفقيت خود را در قالب كتاب به رشته تحرير در مي آورند. و افراد و شركتهاي مختلف از اين كتابها به نفع خود در فروش محصولات خودشون استفاده مي كنند.
  6. كمك به ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر
    داشتن كتاب كمك بالايي براي ارتقاء جايگاه شما نسبت به دانشجويان همسطح شما و كمك فراوان به پذيرفته شدن شما در آزمونها و مصاحبه هاي دانشگاهي و استخدامي خواهد بود.
  7. يكي از بهترين روشهاي يادگيري مطالب علمي روش نوشتن و خلاصه كردن مي باشد، همچنين يكي از بهترين روشهاي يادگيري روش ارائه و تدريس مطالب ميباشد تا شما را مجبور به يادگيري عميق مطالب بنمايد.
  8. نوشتن باعث جلوگيري از حواس پرتي و افزايش تمركز شما خواهد شد. با نوشتن شما براحتي مي توانيد از شبكه هاي مجازي فاصله گرفته و وقت باارزش خودتون رو در اين شبكه ها هدر ندهيد.
  9. نوشتن باعث تقويت ذهين و روح شما خواهد شد، هر عضوي از بدن نياز به تمرين و نمرش و ورزش خاص خود دارد .و مهمترين و بهترين نرمش مغز شما نوشتن مي باشد.
  10. جلوگيري از پيري ذهن
    نوشتن با دست يك ابزار عالي براي افرادي است كه مي‌خواهند در سنين بالا دچار امراض پيري ذهن نشوند.

دوره آنلاين كتاب نويسي حرفه‌اي مناسب چه كساني است؟

 

مدرسان، معلمان، نويسندگان، ناشرات و دارندگان آموزشگاه

كتاب نويسي نشر كتاب چاپ كتاب چرا نويسندگي حرفه اي برند سازي با چاپ كتاب

درباره مدرس اين دوره آموزش كتاب نويسي حرفه‌اي:

دكتر شعبانعلي كوهستاني مدرس و نويسنده

مدير موسسه فرهنگي هنري هنر مهر ايده (هما)

مدير انتشارات نوآوران سينا

نويسنده كتاب ۱۰۱ ايده بازاريابي براي  توليدكنندگان و فروشندگان اطلاعات

و كتاب چگونه كتاب پرفروش بنويسيم و چاپ كنيم؟

 مدرس دانشگاه آزاد اسلامي

ادامه مطالب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۵:۴۵ ] [ علي كوهستاني ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب